Naudingi ir paprasti patarimai

Kaip greitai sulieknėti

Kartais per trumpą laiką reikia greitai sumažinti bendrą svorį tam tikru kilogramų kiekiu. Tačiau nors ir neverta labai dažnai imtis ekstremalių lieknėjimo metodų, tačiau kartais galima pasinaudoti vienu iš lieknėjimo būdu, per 3 dienas numetus iki 5 kg svorio.

Sulieknėk sveikai

Sulieknėk sveikai




1

Kiekvieną dieną gerkite iki dviejų litrų vandens per dieną. Ryte į stiklinę vandens prieš miegą įdėkite valgomąjį šaukštelį obuolių acto arba šaukštelį citrinos sulčių. Dieną ir vakare galima išgerti po stiklinę imbierų arbatos. Tam reikia imbierą supjaustyti gabalėliais, sudėti į puodelį ir užpilti verdančiu vandeniu. Duokite nuovirui pastovėti ir gerkite mažais gurkšneliais.

2

Iš mitybos raciono pašalinkite visus riebius produktus, kai lieknėjate, taip pat sūrių, saldžių, miltinių, konservuotų produktų. Maitinkitės po truputi iki penkių kartų per dieną, porcijų dydis turi būti –iki 200 gramų, ne daugiau.

3

Į menių įtraukite riebalus deginančius produktus, tokius kaip raudonieji pipirai, garstyčios, obuolių actas, obuoliai, imbiero šaknis, keptos bulvės su lupenomis, ananasus, citrusinius vaisius, neriebius jūros produktus, avižinę košę, pomidorus, ridikus, ropes. Vartokite daugiau žalumynų, daržovių neturinčių krakmolo, vaisius (išskyrus vynuoges ir bananus).

4

Jei maistą gaminate karštame vandenyje jo ne kepkite, virkite, užkepkite orkaitėje arba gaminkite garuose.

5

Vieną-dvi dienas darykite iškrovą. Pasirinkite pagal skonį. Tai gali būti kefyro diena (visą dieną geriate tik kefyrą 1%-to riebumo pusantro litro ir vandens). Taip pat rekomenduojama grikių iškrovos diena. Jai reikia grikius užpilti verdančiu vandeniu ir leisti taip pastovėti per naktį ir kitą dieną ją valgykite be druskos ir sviesto, bet kokiu kiekiu. Išsikraukite valgydami obuolisu (1kg per dieną), kriaušėmis, arbūzais, avižine koše virta vandenyje, nerienia varške.

Sulieknėk sportuojant
Kaip sulieknėti sportuojant




6

Būtinai užsiimkite sportu, būkite fiziškai aktyvūs lieknėjimo metu. Galima daug vaikščioti, bėgioti, lankytis fitneso-centre, plaukiojimo baseine, lankyti jogos kursus. Arba tiesiog namuose darykite bet kokius gimnastikos pratimus skirtus lieknėjimui, sukite su liemeniu lanką, šokinėkite su šokdyne.

7

Trijų dienų bėgyje darykite anticeliulitinius apsukimus su maistine plėvele. Jiems naudokite masę iš medaus ir obuolių acto arba sumaišykite sausas garstyčias su šiltu vandeniu ir šaukšteliu medaus. Mase ištepkite švarią klubų ir pilvo odą, kur dažniausiai susikoncentruoja riebalų sankaupos, apsukite kūną maistine plėvele, užsidenkite šiltu pledu ir taip laikykite keturiasdešimties minučių bėgyje. Vėliau išsimaudykite duše. Kiekviena tokia procedūra sunaikina iki 500 gramų svorio.


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Top