Mažiname šlaunų apimtį. Ekspertų rekomendacijos


Klubų sritis, tradiciškai, skaitoma viena iš problematiškiausių, ant moters kūno. Būtent ten greičiausiai kaupiasi kilogramų perteklius, versdamas moteris spėlioti, kaip nuo šlaunų panaikinti riebalus. Į šį klausimą gali atsakyti įvairių sričių medicinos ekspertai.
Būdų, kaip sumažinti šlaunų apimtį, egzistuoja nemažai, bet optimalūs rezultatai pasiekiami tik kompleksinėmis priemonėmis. Be to, prieš sprendžiant šią problemą, verta išsiaiškinti, kokiu būdu riebalų sankaupos ten atsirado.
Didelę reikšmę moters kompleksijos susidarymui turi paveldimumas. Apėmingos šlaunys charakteringos moterims, turinčioms X ir A formos figūrą ir turinčioms kraujyje padidėjusį kiekį lytinių hormonų.
Kaip ten bebūtų, gamtoje jau taip sutverta, kad moteris pradeda „platėti“ nuo talijos. Tokia konstitucija leidžia saugiau ir lengviau pagimdyti ir užtikrina maisto ir energijos atsargas, kaupiant riebalus.
Kitais atvejais, pernelyg galingos šlaunys, formuojasi dėl ne visai teisingos mitybos, pasyvaus gyvenimo būdo, endokrininės sistemos nukrypimų, širdies – kraujagyslių patologijos.

kaip nuo šlaunų panaikinti riebalus

Kaip suploninti šlaunis?
<span style="color: #88c462; font-size: 28px; font-family: 'Open Sans';">Kaip atsikratyti riebalų sankaupų nuo šlaunų, pataria dietologas</span>

Dažniausiai celiulitu „apdovanojamos“ damos, vartojančios nesubalansuotą meniu, kuriame apstu aukšto kaloringumo produktų, greito maisto, saldumynų ir gazuotų gėrimų. Kad sumažinti šlaunų apimtis, reikia į savo racioną įtraukti daugiau augalinės kilmės produktų, turtingų ląsteliena (kopūstai, lapinės salotos, morkos), liesą mėsą (triušieną, veršieną, paukštieną be odelės) ir žuvį, sudėtinius angliavandenius, kurių gausu grūdinėse kultūrose ir kruopose.
Didelę reikšmę turi ir gėrimų režimas. Paros bėgyje reikia išgerti paprasto geriamo vandens, ne mažiau dviejų litrų. Būtinos sąlygos: normalus arterinis kraujo spaudimas ir druskos ribojimas.
Dailių šlaunų labui, tenka atsisakyti konditerinių patiekalų, keptų produktų, patiekalų ir daržovių, kuriose gausu krakmolo, riebių produktų ir produktų, kuriuose gausu dažiklių su konservantais.

Dailių šlaunų dietos meniu pavyzdys:

Pusryčiai: 1 kietai virtas kiaušinis, porcija agurkų – pomidorų mišrainės be druskos ir prieskonių.
Antrieji pusryčiai: bet koks vaisius, išskyrus bananą, žalioji arbata.
Pietūs: didelė porcija daržovių sriubos (be bulvių ir makaronų), riekelė rupios duonos, 150 g virtos paukštienos krųtinėlės be odelės, stiklinė vaisių ar daržovių sulčių.
Pavakariai: porcija vaisių salotų, užtaisytų natūraliu jogurtu, žalioji arbata.
Vakarienė: troškintos daržovės, su gabalėliu raudonos žuvies, išvirtos garuose.
Prieš miegą: stiklinė rūgpienio ar kefyro.

<span style="color: #88c462; font-size: 28px; font-family: 'Open Sans';">Kaip suliekninti šlaunis: trenerio patarimai</span>

Bet kokia dieta bus mažai efektyvi ir užims labai daug laiko, jei jos nepalaikysime tam tikrais fiziniais krūviais.
Daugelį fitnes – klubų lankytojų domina klausimas, kaip panaikinti riebalus nuo šlaunų. Todėl profesionalus treneris gali pasiūlyti labai platų sąrašą treniruoklių ir sporto rūšių, tam tikslui pasiekti. Tarpe aerobinių pratimų, nukreiptų dubens srities treniravimui, lyderiauja šie:
Ėjimas ir bėgimas; step – aerobika; rytų kovos menai; važinėjimasis dviračiu; pilatesas, šokdynė, jėgos treniruokliai, stiprinantys apatinę kūno dalį. Jeigu lankytis treniruoklių ar fitneso salėje galimybių nėra, rekomenduojama nors tris kart per savaitę pasitreniruoti namuose.
Pratimai, įdarbinantys kojų raumenis, nesudėtingi, bet rezultatyvūs. Atlikinėti juos reikia reguliariai, krūvį dozuojant pagal savo galimybes ir savijautą. Forsuoti krūvių nereikia, bet ir paversti juos lengva mankšta – juo labiau.

Pavyzdinis kojų treniruočių planas:

Aerobinis apšilimas raumenims, raiščiams ir kvėpavimui. Tai sudaro ėjimas vietoje, aukščiau keliant kelius, šokinėjimas per šokdynę, kojų mostai, negilūs pritūpimai, atliekami aukšta amplitūde.
Įtūpstai. Pradinė padėtis – stovint, kojos pečių plotyje, rankos nuleistos. Padaryti dešine koja ilgą žingsnį į priekį taip, kad koja būtų sulinkusi per kelį 90 laipsnių kampu. Kelis neturi užeiti už kojos pirštų ribų. Kairė koja turi būti ant pirštų galiukų, o kelis maksimaliai priartėjęs prie grindų, bet jų neliesti. Tokioje pozicijoje prabūti 2 – 3 sekundes, ir grįžti į pradinę padėtį. Pakartoti pratimą, bet jau kita koja. Ilgainiui, galima padidinti krūvį, paėmus į rankas hantelius.

Gulint ant grindų ant nugaros, sulenkti kojas, pėdas laikant lygiagrečiai. Tvirtai atsirėmus pakaušiu ir pečiais į paviršių, kelti dubenį į viršų, kiek galite. Aukščiausiame taške palaikyti pozą 2 – 3 sekundes. Prie šio pratimo turite jausti didelį krūvį į dubenį. Grįžti į pradinę padėtį.
Atsistoti ant sportinio disko, įremti rankas ant klubų, pasistiebti ir sukinėti dubenį į abi puses.
Pasitempimai. Gulint ant nugaros, atlikti pratimus „žirklės“ ir „žvakė“. Po to, nepaleidžiant ir nelenkiant kojų, prisilenkti iki jų rankomis, stengiantis pasiekti blauzdas ar apkabinti kelius. Nuleisti rankas ir lėtai skėsti tiesias kojas, kaip galima plačiau, o po to – lėtai jas suglausti.




<span style="color: #88c462; font-size: 28px; font-family: 'Open Sans';">Kaip suliekninti šlaunis; kosmetologo patarimai</span>

Kovoti prieš storas šlaunis gali padėti sekančios procedūros:
Anticeliulitinis masažas, panaudojant analogiškus kremus; gydomieji tvarsčiai, naudojant vandens augalus, gydomąjį purvą, parafiną, molį, kontrastiniai vandens seansai, ozonoterapija, atliekama kosmetologinėje klinikoje ir įvedant į paodinį klubų audinį ozono – deguonies mišinį, kuris oksiduoja lipidines sankaupas.
Kaip suliekninti šlaunis: pataria plastinis chirurgas
Tuo atveju, kai aukščiau išvardintos priemonės neduoda teigiamo rezultato, belieka kreiptis į chirurgus, dėl chirurginės intervencijos.
Klubų liposakcija – tai mechaninis, lazerinis ar ultragarsinis riebalinių sankaupų pašalinimas iš probleminių zonų, atliekamas patyrusio specialisto.




  • 3
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Panašūs straipsniai

Komentaras

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

  1. Laba diena, pastebejau, kad sportuo klubuose treneriai uzduoda kaip jus ir rasote kompleksa treniruokliu ir pratimu kojoms ir tos moterys kurios laikosi tu pratimu jau keleta metu dazniausiai turi ne mazesnes koju apimtis o riebalus pakeitusius raumenis. Kojos atrodo kaip terminatoriaus…