Naudingi ir paprasti patarimai

Kaip taisyklingai atsisakyti mėsos

Kaip atsisakyti mėsos. Mėsos pašalinimas iš raciono, dar nereiškia vegetarizmo. Organizmui reikia baltymų, kurių turi žuvis, kiaušiniai, jūros produktai. O taip pat yra ir augalinių baltymų: grybai, ankštinės kultūros, lęšiai, riešutai.
Tiems, kurie vis tik nusprendė atsisakyti mėsos ir kitų baltyminių produktų, ekspertai pateikė kelis labai svarbius patarimus.

1

Venkite staigių pokyčių. Jei kasdien vartojate mėsos produktus ir paukštieną, tai atsisakinėkite jų palaipsniui, mažindami jų kiekį racione, o ne nutraukite iš karto.

2

Pirmomis dienomis užsirašykite, ką ir kokiais kiekiais valgote. Tai galima atlikti smartfono papildyme, kur programėlė gali paskaičiuoti baltymų, riebalų, angliavandenių kiekį, kalorijas ir pan. Mėsą keisti bandelėmis, pyragaičiais ir torčiukais, negalima; organizmui reikalingi baltymai.

Kaip atsisakyti mėsos

Kaip atsisakyti mėsos
Kaip atsisakyti mėsos


3

Nuolat stebėkite savo savijautą. Jei jaučiate pablogėjusią savijautą ar kažkokius kitokius nemalonius pojūčius, nedelsiant nutraukite eksperimentą ir grįžkite prie įprasto raciono.

4

Galima periodiškai atlikti tyrimus, kad stebėti ar viskas atitinka normai.

5

Nelaukite greitų rpokyčių ir nedarykite skubotų išvadų per dieną ar dvi, ar dvi savaites. Pokyčiai organizme išryškėja ne taip greitai – turėkite kantrybės.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Top