Kaip sušilti žiemą





Žiema-gražus ir tuo pačiu sunkus metų laikas. Stiprūs šalčiai, o ypatingai kartu su drėgme ir vėju-tai rimtas išmėginimas net užgrūdintam žmogui, o paprastam gyventojui gali tapti peršalimo ligų ir įvairiausių komplikacijų priežastimi.

Šilta apranga ir avalynė

Paprasta ir atrodo visiems žinoma tiesa, tačiau sutikti merginą vilkint nailonines pėdkelnes , kai lauke -10С –įprastas reikalas. Vyrams dažnai nepatinka galvos apdangalai, jie nenori vilkėti šiltų kelnių.

Šiaurėje yra kalbama: ,,Šiaurietis-ne tas, kuris nesušąla, o tas kuris apsirengia“. Todėl, kad nesušaltumėte jums reikia kartu su savimi pasiimti šiltų rūbų komplektą-geriau turėti atsargą, kuri jus išgelbės jei tik reikės. Turėkite omenyje, kad esant neuždengtai galvai šiluma išeis labai greitai-štai kodėl esant temperatūrai žemiau 0С jums yra reikalinga šilta kepurė. Be to, svarbu žinoti, kad pradžioje pradeda šalti rankų ir kojų pirštai- jums gali padėti išspręsti padėtį pirštinės ir kokybiška avalynė.

Nepirkite žiemai siaurų batų. Gali būti, kad juos reikia pirkti didesnius-kad koja batuose jaustųsi laisvai net vilkint storą kojinę: tai leis kraujui laisvai cirkuliuoti ir užtikrins tolygų šilumos pasiskirstymą.

Judėjimas – gyvenimas!

Kad organizmas nesušaltu ir galūnės nenušaltu reikia nuolat judėti. Jei jaučiate, kad pradedate šalti, padarykite 50 intensyvių rankų ir kojų judesių-tai padės sušilti kraujo tekėjimo dėka. Kvėpuokite per nosį, o ne per burną, kad nesušaltu jūsų gerklė.

Nutinka taip, kad negalima atlikti aktyvių judesių arba juos atlikti nėra jėgų-tokiu atveju tiesiog iš eilės suspauskite ir atpalaiduokite raumenis, pradedant nuo kojų pirštų galiukų. Ši slapta gimnastika taip pat suteiks reikiamą rezultatą.

Alkoholiui – tvirtas ne

Šalčių metu jokiu būdu negalima vartoti alkoholio. Jo šildanti jėga yra mitas, kuriuo tikėti gali būti labai pavojinga: žmogus jaučia šilumą ir pradeda nusirenginėti, nusiima kepurę ir taip vaikščioja per šalčius. . problema yra tokia, kad alkoholis išplečia kraujagysles, tokiu būdu atsiranda šilumos pojūtis, kuris yra laikinas. O girtumo būklėje labai sudėtina pastebėti, kada jūs pradėsite šalti-reakcijos yra slopinamos, todėl tokiu būdu pakankamai dažnai galima peršalti arba nušalti galūnes. Taip pat ir nereikia pamiršti tokius atvejus, kai žmonės tiesiog nukrisdavo į sniegą, užmigdavo ir sušaldavo miegodami.

Patarimai, kaip sušilti šaltuoju metu

Kaip sušilti žiemą
Metodai, kurie visada padeda nesušalti žiemą



Saldus ir karštas

Nepakeičiamas pagalbininkas šalčių metu-karštas ir saldus gėrimas: arbata su citrina ir cukrumi arba arbata su pienu. Jį galima gerti tiek prieš einant į lauką, tiek ir būnant lauke ir jau būtinai sugrįžus namo. Tai puikiai padeda sušilti. Yra prasminga nusipirkti šokolado arba saldų batonėlį: greitieji angliavandeniai jums suteiks daugiau energijos, o tai jums padės greičiau gaminti šilumą. Specialiai tiems kas rūpinasi savo figūra, reikėtų pasakyti: tokie skanėstai žiemą nepadarys žalos jūsų figūrai, kadangi praktiškai iš karto bus perdirbti. Todėl jei tik turite galimybę suvalgyti kažką saldaus padarykite tai.

Šilta vonia

Sušalus puikiai padeda šilta vonia. Jei kūnas labai stipriai sušalo tokiu atveju į vonią prileiskite kambario temperūros vandens ir pasinerkite į ją. Palaipsniui įpilkite karšto vandens ir leiskite organizmui gerai sušilti. Iš karto lysti į karštą vandenį negalima. Visų pirma, tai yra rimtas stresas kraujagyslėms, antra, didelis krūvis širdžiai (yra žinomi atvejai, kai esant tokiems krūviams sustoja širdis), trečia, galimas stiprus skausmas.

Geriausia apsauga – tai apsikabinimas

Nežiūrint į tai, kad ši frazė skamba keistai, senai yra žinoma-jei lauke šąla keli žmonės, nėra nieko geresnio, nei prisiglausti vienas prie kito ir apsikabinti. Šio rato centre galima pastatyti žmones, kurie jau stipriai sušalo (vaikai, moterys, pagyvenę žmonės). Apsikabinus stovėti bus kur kas šilčiau, o tie kurie stovės centre sušils vos per kelias minutes.

Pasinaudokite šiomis paprastomis taisyklėmis ir net esant stipriems šalčiams jūs būsite sveiki ir aktyvūs.




  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Panašūs straipsniai

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *