Naudingi ir paprasti patarimai

Kaip sumažinti pilvą be operacijos

Daugelis žmonių, ypač moterys, pergyvena dėl per didelio pilvo. Nėštumas, gimdymas, maitinimas krūtimi, stresas – visa tai atsispindi jų kūne ir išvaizdoje. Svajojant sumažinti pilvą galima imtis kraštutinių priemonių, pavyzdžiui, pilvo operacijos ar riebalų nusiurbimo, bet tai yra tie atvejai, apie kuriuos sakoma – devynis kartus pamatuok, dešimtą kirpk. Yra daug kitų būdų, kaip sumažinti pilvą be operacijos.

Pratimai pilvo presui<

Pratimai pilvo presui

Štai keletas pratimų, nuo kurių galima pradėti

1

Užsiimkite sportu. Pradžiai nusistatykite taisyklę kiekvieną dieną atlikti fizinius pratimus. Nebūtina juos daryti iki nukritimo, tačiau būtina treniruotis reguliariai.

2

Atsigulkite ant nugaros, sulenkite kojas per kelius, o rankas laikykite už galvos sunėrę pirštus. Būdami tokioje padėtyje kelkite kūną aukštyn. Alkūnės į šonus. Reikia daryti tris pratimus po 25 kartus.

3

Tebegulėdami ant nugaros, pakiškite rankas po sėdmenimis ir kelkite kojas į viršų statmenai kūnui. Stebėkite, kad kojos būtų tiesios. Kartokite 15-20 kartų.

4

Toliau galite atlikti pratimą, panašų į pirmąjį, tačiau dabar turite sukryžiuoti kojas per kelius, sudarydami statų kampą. Kartokite 2 kartus po 25 atsilenkimus.

5

Atsisėskite ant grindų, kojas sukryžiuokite „turkiškai“, rankas laikykite už galvos. Lenkite liemenį į priekį, kuo arčiau grindų. Galite derinti šį pratimą su pasisukimais į kairę ir į dešinę – šiuo atveju treniruosite šoninius pilvo ir nugaros raumenis.

6

Teisingai maitinkitės. Nebadaukite. Nesigriebkite griežtos ir ypač greito poveikio dietos – jų poveikis yra labai trumpas.

7

Darykite iškrovos dienas ir savaites, bet nepamirškite apie teisingą mitybą. Svarbu valgyti dažniau, bet mažomis porcijomis.

8

Atsisakykite riebaus, aštraus, sūraus, saldaus ir krakmolingo maisto produktų. Tai sudėtinga, bet juk gražus plokščias pilvukas to vertas.

9

Valgykite kuo daugiau daržovių, žalumynų, vaisių, košių, rūgštaus pieno produktų.

10

Dažniau vaikščiokite gryname ore, deguonis jums padės geriau susidoroti su stresu, vaikščiodami sudeginsite daugiau kalorijų. Galite derinti vaikščiojimą su apšilimo pratimais ir mankšta gryname ore.

11

Darykite masažą. Masažas išjudina kraują, limfa teka į masažuojamas odos vietas ir greičiau išsklaido poodinius riebalus tose vietose, kur tai būtina. Be to, masažo judesiai gerina virškinimo trakto veiklą ir normalizuoja žarnyno funkciją, tai veikia viso organizmo būklę.

12

Lankykitės grožio salone. Ten jums suteiks įvairias paslaugas, pavyzdžiui, įvyniojimą, specialius masažo pratimus ir kitas kosmetikos procedūras, kurios jums padės sumažinti pilvą.

13

Apsilankykite pirtyje, jei gydytojas jums neuždraudė. Šilumos procedūros kūnui yra vienas iš pagrindinių būdų kovojant su riebalų sankaupomis. Pasigarinę iki tinkamos temperatūros, patrinkite masažo šepečiu arba šiurkčia pirštine tas vietas, kurios reikalauja papildomos priežiūros.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Top