Naudingi ir paprasti patarimai

Kaip sumažinti kraujyje cholesterolio kiekį

Su amžiumi ir atsiradus nemaloniems pojūčiams organizme, gali atsirasti būtinybė sumažinti cholesterino kiekį kraujyje greitai ir saugiai, atliekant tai namų sąlygomis. Tam nebūtina griebtis sudėtingų ir brangių medicininių priemonių, nes cholesterino kiekis kraujyje kyla dažniausiai, dėl neteisingo gyvenimo būdo ir neteisingos mitybos.

1

Visų pirma, mažinti cholesterino kiekį kraujyje reikia imtis tada, kai įsitikinate, kad tai yra būtina. Šis spiritinis junginys, randasi žmogaus organizmo ląstelių membranose, nuo pat organizmo egzistencijos pradžios, tačiau jo kiekis gali kilti mitybos pakitimų racione, žmogaus amžiaus augimo pasekoje. Kad patikrinti cholesterino kiekį kraujyje, reikia įsigyti elektroninį prietaisą arba kreiptis į medicininę laboratoriją, pridavus tam tikrus mėginius tyrimams.

Kas padidina cholesterolio kiekį kraujyje

2

Pradėkite teisingai maitintis. Apribokite riebalų kiekį vartojamuosiuose maisto produktuose. Tam reikia atsisakyti keptų patiekalų, kurie gaminami, naudojant augalinės kilmės riebalus (aliejus). Iš mėsos patiekalų reiktų rinktis baltą vištienos, kalakutienos ar liesos jautienos mėsą. Patiekalus gaminti reiktų gariniuose katiluose. Gerkite ir valgykite tik lieso pieno produktus. Sumažinkite juodos kavos ir arbatos kiekius.

3

Kaip rodo daugelis tyrimų, greitai sumažinti cholesterino kiekį padeda baltyminė dieta, paremta augalinių baltymų kiekiais racione. Tokiai dietai priskiriamos ankštinės kultūros, kaip žalieji žirneliai, avižinės kruopos, šparagai ir brokoliai. Pilnai saugiu, žeminančiu cholesterino kiekį ir papildančiu organizmą naudingomis medžiagomis produktu, galima laikyti arachisinę pastą. Vietoje jos, gerai pavartoti riešutus, natūralioje formoje.

sumažinti  cholesterolio
Kaip sumažinti blogojo cholesterolio kiekį kraujyje
4

Egzistuoja naudingi vaisiai ir daržovės, kurių vartojimas taip pat sumažina cholesterino kiekį. Tai agurkai, tom atai, obuoliai, greipfrutai ir kiti citrusai. Juos reiktų vartoti šviežiais, kiekvieno maitinimosi metu, supjausčius skiltelėmis ar griežinėliais. Geru cholesterino antagonistu skaitomas ir česnakas.

5

Pradėkite sportuoti. Kaip taisyklė, turintys viršsvorį ir mažai judantys žmonės, turi ir problemų su krauju. Jeigu trūksta laiko ar nėra noro lankytis treniruočių salėse, mankštinkitės po kelias minutes namuose rytais, darbe, per pietų pertrauką, pasivaikščiokite gryname ore, pabėgiokite.

6

Būtinai atsisakykite žalingų įpročių, ypač – rūkymo. Mokslininkai įrodė, kad žmonės, metę rūkyti, labai greitai sureguliavo cholesterino kiekį kraujyje. Be to, reikia vengti stresų ir depresijos. Grūdinkite savo kūną šalčio ir blogo oro atžvilgiu, kad išvengti peršalimo ligų.




  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Top