Naudingi ir paprasti patarimai

Kaip sulieknėti be dietų ir treniruočių

Sulieknėti be dietų ir treniruočių
Greitai ir saugiai numesti svori
Kaip sulieknėti
Patarimai norintiems sulieknėti
Kaip numesti svorį be dietų
Greitai suliekneti

Daugeliui merginų, moterų ir vaikinų, antsvoris – tragedija. Dietos ne domina, o fiziniams pratimams trūksta laiko ir jie ne patrauklūs. Kaip organizuoti savo dieną taip, kad ir valgyt, ir lieknėt?
Visiškai nereikia pasižadėti sau, kad nuo rytdienos ar pirmadienio, pradėsiu savo lieknėjimo maratoną. Tai galima padaryti dabar, skaitant straipsnį. Svarbiausia – siekis ir noras. Be jų, prie norimų rezultatų neprieisi nei per žingsnį.
Savo planų įgyvendinimui, reikia būti tikram, kad tai pavyks. Pradžiai reikia išanalizuoti savo mitybos racioną ir išsiaiškinti, kokie produktai, tam tikslui, nėra naudingi ir jų reikia atsisakyti jau nuo šiandien. Tai saldumynai ir kepiniai, kurie, apart pasitenkinimo ir kalorijų, nieko gero neduoda lieknėjimui. Reikia vartoti daugiau medaus ir džiovintų vaisių, kurie, geriant arbatą, pakeis cukrų ir saldžias bandeles. Žinomas faktas, kad vaisiai ir daržovės, turi būti valgomi kasdien, bet juos reikia paskirstyti etapais. Mėsa ir varškė reikalingi organizmui, kaip baltymų ir mineralinių medžiagų šaltinis, tačiau jie neturi būti riebūs ir jų neturi būti daug.
Vanduo organizmui būtinas, kaip garantas stabilaus vidaus organų darbo, organizmo valymo nuo toksinų procesui daugeliui kitų faktorių. Jo reikia išgerti per dieną du – tris litrus.

Patarimai kaip sulieknėti be dietų ir treniruočių

TEXT
Kaip sulieknėti

O štai aktyvumui, reikia skirti ypatingą dėmesį. Būtent žemas aktyvumas, priveda moters organizmą, prie riebalinių sankaupų, visai nereikalingose vietose. Todėl reikia išnaudoti visas galimybes, kad galėtumėte sudeginti kuo daugiau kalorijų. Kalbant telefonu, galima pakilnoti kojas arba vaikščioti po kambarį. Sėdint prie kompiuterio ar skaitant, galima pakilnoti kojas, tuo styrinant apatinės kūno dalies ir pilvo raumenis..
Elementarų vakarienės paruošimą savo šeimai, galima paversti savotiška mankšta. Pavyzdžiui, valant, plaunant ar skutant daržoves, galima pasukinėti liemenį į abi puses, padaryti kelis pritūpimus, atsilenkimus ir pan. Bus ir mankšta padaryta, ir šeimos nariai sotūs.
Grįžus namo iš darbo, neskubėkite rakinti durų; grįžkite iki lauko durų ir vėl prieikite prie savų. Eilinė kelionė laiptais, padės „sugraužti“ nereikalingas kalorijas.
Per pietų pertrauką, sėdėti prie kompiuterio – ne valia. Pasivaikščioti aplink ofisą, taip pat padės sudeginti kažkokią dozę kalorijų. Eilinis pasivaikščiojimas laiptais, keliolika neužplanuotų šuoliukų, duos daugiau naudos organizmui, nei pokalbiai su kolegomis, tomis pačiomis temomis. Kiekvieną laisvą minutę; namuose, darbe, atlikite kelis fizinius pratimėlius. Visos pastangos nepraeis veltui – po mėnesio tokių aktyvių veiksmų ir teisingos mitybos, pastebėsite teigiamus poslinkius ant savo kūno.

Dage Impresion photographyFotografo paslaugos
Teikiu fotografijos paslaugas įvairioms šventėms, bei renginiams, asmeninėms fotosesijoms. Meninė fotografija. Modelio portfolio kūrimas. Mados ir reklamos fotografija.
Nuotraukų ir visą informaciją galite rasti:
Facebook.com/Dagephoto
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Top