Kaip prisiversti lieknėti, jei neužtenka tam valios ir jėgų


Šiuolaikiniame pasaulyje egzistuoja daug gundančių veiksnių, todėl, prisiversti lieknėti, jei trūksta valios- ganėtinai sudėtinga. Ir vis- dėl to, nusiteikimas, teisingas tikslo apibūdinimas ir jo siekimas, padės pasiekti teigiamų rezultatų.

1

Prisiversti lieknėti, jeigu trūksta valios, galima teisingos motyvacijos pagalba. Pagalvokite, kokiu tikslu norite numesti nereikalingą svorį. Įsivaizduokite, kaip atrodysite po mėnesio, dviejų, pusmečio, po metų. Pasistenkite įsivaizduoti, kokius žvilgsnius mėtys į jus priešingos lyties atstovai. Be to, viršsvorio netekimas užtikrina sveikatą, judrumą ir gerą nuotaiką.

1

Jei nepavyksta prisiversti sulieknėti, galbūt, jūs bijote sunkumų, su kuriais susidursite, siekiant užsibrėžtojo tikslo. Sunkumai ir keblumai sutinkami visur, tačiau, lieknėjimo procesas nėra vienas iš sunkiųjų darbų, o be to, nesudaro nepatogumų. Visų svarbiausia, sudaryti teisingą ir efektyvią programą, kuri bus sudaryta iš kelių etapų ir, praėjus kiekvieną iš jų, jūs pastebėsite teigiamų rezultatų.

2

Lieknėjimo procesą pradėkite nuo žalingų produktų ribojimo: visko riebaus, saldinto ir palaipsniui mažinkite suvartojamų per dieną kalorijų. Skaičiuoti jų nebūtina; užtenka nepersivalgyti, o suvartoti tokį maisto kiekį, kurio užtektų tik alkio pojūčio nustelbimui. Optimalus valgymo kiekis per dieną turėtų būti ne mažiau 4- 5 kartų. Paskutinis valgymas turėtų būti ne vėliau 18- tos valandos.

Kaip pradėti mesti svorį

Kaip pradėti mesti svorį
3

Per 1 – 2 teisingos mitybos savaites, jūs pajausite padidėjusį jėgų antplūdį, kurių užteks jums pereiti prie sekančio etapo- fizinių krūvių. Būtent ir yra pagrindinis faktorius, siekiant įgauti patrauklios ir grakščios figūros. Fizinių pratybų būdą pasirinkite pagal viršsvorio lygį, laisvo laiko disponavimą ir kitus gyvenimiškus faktorius. Žmonėms, kurių viršsvoris didelis, vienaip ar kitaip, geriau užsirašyti į fitneso sekciją, reguliariai daryti prabėgimus gryname ore arba lankytis plaukimo baseine. Tiems, kieno viršsvoris žemesnio lygio, užteks atlikti fizinius pratimus 2 – 3 kartus per dieną, skirtus visoms raumenų grupėms.

4

Pastoviai registruokite rezultatus, pasiektus perėjus kiekvieną etapą. Net ir neaukšti rezultatai padės priversti save sulieknėti, jeigu ir trūksta valios, o rezultatai tikrai bus aukštesni, jeigu pridėsite nors minimaliausias pastangas. Padarykite savo figūros koregavimą gyvenimo būdu ir bėgant laikui, pastebėsite, kad visi gyvenimo sunkumai, pasitaikantys jūsų kelyje, yra įveikiami.




  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Panašūs straipsniai

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *