Naudingi ir paprasti patarimai

Kaip „pripumpuoti“ presą: pratimai, patarimai, rekomendacijos

Daugelį domina, kaip gi „pripumpuoti“ presą, padaryti savo pilvą gražiu, priauginti ant jo kubelius ir gražų reljefą, atsikratyti pilvo riebalais ir įgauti patrauklią taliją.

Egzistuoja specialūs tam pratimai, kad pasiekti viso to, kas buvo išvardinta pradžioje straipsnio. Būtent apie tai – komplekse su teisinga mityba ir sveika gyvensena, aprašysime šiame straipsnyje.

Kodėl daugeliui nepavyksta „pripumpuoti“ preso?

Daugelis bando ir stengiasi ištreniruoti pilvo raumenis iki kubelių, bet nesigauna. Po intensyvių, ilgų treniruočių, jaučiasi, kad raumenys sustiprėjo… o kur taip išsvajoti kvadratėliai, kubeliai ir gumbeliai?

Ko gero, jie jau yra, bet poodiniai pilvo riebalai, tiesiog, užglaisto tą reljefą, dėl ko jų ir nesimato. Taigi, kovoti reikia, būtent, su pilvo riebalais, kurie paslepia visą pilvo grožį. Todėl patariame sudaryti užsiėmimų kompleksą, teisingos mitybos ir kardio – treniruočių pagrindu, kuris padės įveikti riebalines sankaupas ir paryškins abdominalinę zoną.

Apie ką pamiršta tie, kurie niekaip nepasiekia idealaus preso būsenos? Tai:

  • Kardio – treniruotės, kurios degina riebalus ir ugdo ištvermę;
  • Teisinga mityba, įjungiant į racioną pasyviuosius angliavandenius ir daržoves;
  • Vitaminų ir mineralų kompleksai;
  • Teisingi pratimai pilvo raumenims.

Efektyvūs pratimai pilvo presui

pilvo presas
Pilvo presas

Pasiekti reikiamo pilvo preso reljefo padės teisinga mityba ir poodinius riebalus deginančios treniruotės. Presui būtina pasirinkti pratimus, kurie padės pagerinti medžiagų apykaitą, eikvos kalorijas, kurios patenka į organizmą ir skatina raumenų augimą. Šiam procesui tiks tokie pratimai:

  • Statiniai pratimai, raumenų apšilimui;
  • Atsilenkimai, gulint ant grindų, liemens stiprinimui;
  • Kojų pakėlimai, kabant ant skersinio;
  • Atsispaudimai;
  • Kardio – treniruotės (bėgimas, tame tarpe, stiprina ir pilvo raumenis).

Patarimai ir rekomendacijos.

Teisingai maitinkitės.Teisingai sudaryta dieta, su dideliu kiekiu pasyviųjų angliavandenių ir baltymų (kruopos – idealu) – visų pagrindų pagrindas. Prie tokios mitybos užteks po 50 pratimų per dieną ir jau po kelių savaičių pliaže, galėsite demonstruoti savo tobulą pilvuką.

Didinkite krūvius. Perėję kažkokį treniruočių etapą, pasiruoškite didinti fizinę apkrovą ir pratimų kiekį. Raumenys turi būti įtempti – tai įtakoja jų augimą. Naujokams patariame pirmose treniruotėse ne persistengti, kadangi fizinė apkrova turi didėti palaipsniui.

Daugiau bėgiokite. Aerobinės (kardio) treniruotės padės stiprinti viso kūno raumenis ir, svarbiausia, sudeginti poodinius riebalus, kurie trukdo pamatyti pilvuko grožį.

Pasinaudokite savo svoriu. Treniruojant pilvo raumenis, labiausiai tinka nuosavas svoris, prie atsispaudimų ir atsilenkimų bei kojų pakėlimų. Tokie pratimai leidžia tolygiai statyti reljefą ir nebus raumenų įplyšimų rizikos.

Nedarykite ilgų pertraukų tarp pratimų. Ilgos pertraukos tarp pratimų – lėtina rezultatus.

Visus pratimus atlikite iki „pergalės“. Tai yra – iki tol, kol gali. Nei vienas pratimas neduos gero rezultato, jei baigiant jį, dar lieka jėgų.




  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Top