Kaip priaugti svorio ir raumenų


Teisingai sudarytas mitybos racionas, suteikia galimybę maisto medžiagoms įsisavinti į organizmą, o subalansuotas fizinis krūvis- raumenų augimą.

Instrukcija kaip numesti svorio ir užsiauginti raumenis

Kaip užsiauginti raumenis
Kaip užsiauginti raumenis




Treniruoklių salės lankymas, stimuliuoja raumenų augimą, o subalansuota mityba- aprūpina organizmą energija, kuri yra reikalinga fizinio aktyvumo palaikymui. Įtraukite į savo racioną pakankamą kiekį baltymų ir angliavandenių, jei norite užauginti raumenų masę. Kalorijų paros normą, normalaus sudėjimo žmogui, reikia padidinti trigubai, jei jūs intensyviai treniruojatės. Subalansuota mityba ne mažiau svarbus veiksnys už kaloringumą. Baltymų kiekį maiste padidinkite 30 %, nepamirštant įtraukti į racioną riebiąsias rūgštis ir paprastuosius angliavandenius. Prieš treniruotę naudokite sudėtinius angliavandenius, kadangi energija iš jų atsipalaiduoja ne iš karto. Pavalgyti reikia valandą prieš treniruotę. Tai leis jums aktyviai sportuoti su „lengvesniu“ skrandžiu ir lengviau organizmas kaups kalorijas, kad pamaitinti raumenų ląsteles.
Pagalvokite ir apie tai, kad įvairios maisto medžiagos skirtingai virškinamos ir skirtingai įsisavinamos. Baltymus valgykite atskirai nuo angliavandenių. Baltymų skaidymui reikalinga rūgšti terpė, o angliavandeniai ir riebalai- rūgštingumą žemina. Maitinkitės pagal grafiką; tada skrandžio sultys pradės ankščiau išsiskirti, kas pagreitins baltymų įsisavinimą, svorio augimui. Kadangi raumenų sandaroje yra 75 % vandens – treniruočių metu jis pašalinamas iš raumenų ląstelių kartu su prakaitu. Pašalintą vandens kiekį, reguliariai reikia papildyti. Negerkite saldaus gazuoto vandens; tai kenkia skrandžiui, o ir mineralai ne greit įsisavinami. Geriausiai vartoti paprastą vandenį. Gerti jo reikia tiek, kiek reikalauja organizmas. Po treniruotės sveika išgerti apie 0,5 litro pieno. Jame yra apie 30 g. baltymų, kurie per vieną kartą įsisavinami.

Kaip užsiauginti raumenis
Mityba, kuri padės užsiauginti raumenis

Kad priauginti svorio ir raumenų masę, reikia papildomai vartoti vitaminus, makro ir mikroelementus. Tam, kad padidinti raumenų apimtis, reikalingas kalcis, sąnariams- būtini vitaminai A, C ir E, kaulams – vitaminas D3. Vartokite vitamininius kompleksus, su visomis, organizmui reikalingomis medžiagomis ir atsisakykite cheminių preparatų, neigiamai veikiančių į kitas organizmo funkcijas, kas gali sutrikdyti sveikatą.







  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Panašūs straipsniai

Komentaras

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

  1. Kiek visko daug reikia, norint turėti tobulą kūną. Taip pat reikia turėti ir valios bei pasiryžimo viskam. Nepamiršti vitaminų, papildų, tam tikro maisto. Noras turėti tobulą kūną tai lyg darbas, tik be poilsio.