Kaip prailginti įdegio laiką


Kiekviena mergina žino, kad iš atostogų grįžtant, namo reikia parsivežti ne suvenyrų, o gražų, tolygų įdegį. Bronzinis odos atspalvis dar ilgai primins vasaros egzotiką, o mūsų pareiga- išsaugoti jį kiek galima ilgiau.

Patys efektyviausi būdai, įdegio ilgesniam palaikymui

Pasiruošimas atostogoms:
Pasiruošimas atostogoms – tai ne tik naujo bikinio ar skrybėlaitės pirkimas. Oda taip pat reikalauja atatinkamo pasiruošimo priimti saulės vonias. Prieš dvi savaites iki atostogų, reikia atlikti odos nulukštenimo (pilingo) procedūras. Delikačiai nuo odos panaikinti suragėjusias ląsteles galima patikrintomis priemonėmis arba ir namų sąlygomis, panaudojus maltą kavą, cukrų, avižinius dribsnius. Drėkinantis dangalas iš molio ar vandens augalų, prisotins veido odą mikroelementais, paruoš ją tinkamai priimti tiesioginius saulės spindulius. Ne pro šalį būtų ir trumpam patreniruoti odą soliariume, kad ultravioletiniai spinduliai nebūtų naujiena.

Kaip gražiai įdegti
Kaip gražiai įdegti

Minutinis įdegis

Norint kuo greičiau pasiekti šokoladinę odą- negalima iš karto ją deginti ilgą laiko tarpą. Priiminėti saulės vonias reikia palaipsniui, pradedant nuo 5 – 10 minučių. Taip Jūs apsaugosite savo odą nuo nudegimų, per didelio sausumo ir nusilupimo, o įdegsite tolygiai, gražiai ir vienodai. Taip įdegusi oda laikys įdegį žymiai ilgiau.

Drėkinimas

Pagrindinė ilgo įdegio paslaptis- kruopštus odos drėkinimas po saulės vonios, nes hidratuotos ląstelės atsiskiria nuo audinio žymiai lėčiau, negu sausos. Po dušo, ištepkite odą kremu ar losjonu, kurių sudėtyje yra hialurono rūgšties, pantenolio, “ši” medžio tepalo ar jojobos (kiniška simondsija) sakų. Teisinga drėkinančių priemonių sudėtis atstato odos vandens balansą, suminkština ją, panaikina sausumo ir odos tempimo efektą. Taip pat šios priemonės neutralizuoja laisvuosius radikalus, paruošdamos odą naujai saulės dozei.

Tvarkinga priežiūra

Po atostogų, kuriam laikui atsisakykite odos pilingo, citrinos ar agurko kaukės, balinančių priemonių, spiritinių tonikų. Į dušo gelio sudėtį įeinantys šarmai, skatina epidermio viršutinio sluoksnio nuslinkimą, tuo pačiu padarydami odą blankesne. Vietoje gelio, naudokite duše ar vonioje aliejus arba augalų nuovirus. Nenaudokite šiurkščių rezginių, masažinių volelių ir net frotinių rankšluosčių. Po dušo ar vonios, nusausinkite odą bambukine šluostele. Porą mėnesių po atostogų, nesinaudokite pirtimi ar sauna.

Vitaminai įdegiui

Retinolis (vitaminas A) ir amino rūgštis tirozinas- pagrindiniai gero ir ilgo įdegio pagalbininkai. Kelias savaites prieš atostogas, pavartokite vitaminus Aevit, kaip prieinamiausias ar kapsules Imedeen Tan Optimizer, Inneov, kurie aktyvuoja melanino sintezę, sumažina odos ultravioletinių spindulių priėmimą, stiprina ląstelių atsparumą, tuo padarydami įdegį patvaresniu ir sodresniu. Nemėgstate tablečių ir kapsulių? Tada gausiai įtraukite į savo racioną vaisius ir daržoves, turinčias vitaminų A ir E, beta- karotinus: morkos, špinatai, moliūgai, persikai, abrikosai, bulgariški pipirai, pomidorai, o taip pat jautienos kepenėlės, kiaušinių tryniai. Atostogų metu, kasdien išgerkite stiklinę šviežiai išspaustų morkų ar abrikosų sulčių.

Saugos priemonės

Kaip  išlaikyti įdegį
Kaip išlaikyti įdegį

Išskyrus bazinius tepalus, Jūsų odos priežiūros arsenale, turi būti ir “pagalbininkai, tokie, kaip aktyvatoriai, prolongatoriai ir įdegio stiprintojai. Kiekviena priemonė turi savo veiklos spektrą: aktyvatoriai stimuliuoja melanino, kuris padaro įdegį sodresniu, sintezę, prolongatoriai užfiksuoja ir išsaugo įgautą įdegį, o stiprintojai, kaip taisyklė, sudaro “bronzinį” efektą ir pabrėžia odos spalvos intensyvumą. Daugelis šių priemonių, yra aukšto, Sun Protection Factor, lygio. Juos galima naudoti ir deginimosi metu, kaip apsauga nuo kenksmingų ultravioletinių spindulių. Pasibaigus vasaros sezonui, bronzinį toną palaikykite auto įdegio priemone. Svarbiausia- juo reikia teptis iki tol, kol oda pradės blankti.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Panašūs straipsniai

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *