Kaip pereiti prie tinkamos mitybos, 5 paprastos taisyklės


Tinkamai maitintis – labai lengva. Pakanka rasti alternatyvų kai kuriems produktams ir šiek tiek pakeisti valgymo įpročius. Viskas yra daug paprasčiau nei atrodo.

Pakeiskite sūrį iš karvės pieno į sūrį iš ožkos pieno

Pirma, jis tiesiog paįvairins Jūsų meniu ir maloniai pakeis įprastą patiekalų skonį į gerąją pusę. Antra, sūris iš karvės pieno – sunkus produktas, kuris prastai absorbuojamas organizme, tuo metu, kai tas, kuris yra pagamintas iš ožkos arba avies priimamas mūsų organizmo lengviau. Skrandis pasakys Jums ačiū.

Pakeiskite įprastą duoną rupiais duoniukais

Kaip bekvepėtų šviežia duona iš baltų rafinuotų miltų, nepasiduokite šiai provokacijai. Atminkite, kad ji yra vienas iš pagrindinių, lieknumo ir jėgos priešų. Perkant duoną, atkreipkite dėmesį į jos sudėtį. Geriausia jeigu baltų miltų apskritai nebūtų, arba būtų sudedamųjų dalių sąrašo pabaigoje. Geriausia apskritai pereiti prie duoniukų – mažiau kalorijų ir ypač naudinga.

Pakeiskite pienišką ir baltąjį šokoladą tamsiu

Pradžiai, tai tiesiog naudingiau. Šokoladas su didesniu, nei 70% kakavos kiekiu padidina smegenų veiklą, gerina nuotaiką ir turtingas antioksidantais. Na, ir, antra, jis yra mažiau kaloringas (žinoma, jeigu Jūs pasirinkate tą, kuris yra be vaisių arba riešutų priedų – būtent tokį ir reikia rinktis), ir iš esmės be priedų, pavyzdžiui, kvapiųjų medžiagų ar dažiklių.

Sveikos mitybos taisyklės

Sveika mityba
Sveika mityba

Pakeiskite padažus citrina ir prieskoniais

Salotų žaliais lapais ir daržovių nebūtina užpilti aliejumi ar kaloringais padažais, tinkamas prieskonių derinys, džiovintos žolelės ir citrinų sultys gali lengvai pakeisti visa tai. Svarbiausia – rasti savo mėgstamą derinį. Tokį, kaip: juodieji pipirai, bazilikas, rozmarinas ir citrina.

Padarykite pusryčius pagrindiniu valgymu

Dienos pradžioje mūsų virškinimo sistema veikia 100%, todėl jai gana lengva suvirškinti visą valgytą mūsų maistą. Vidutiniškai tai trunka apie 6 valandas. Tai yra, jei Jūs valgote pusryčius 8 valandą, tai iki antros valandos dienos visi produktai bus įsisavinti ir virškinimo sistema vėl bus pasiruošusi intensyviam darbui. Tačiau tuo metu jos veikla jau sumažės iki 20%, ir maisto virškinimo procesas pailgės iki 8 valandų, o tai reiškia, galutinis maisto išsiskaidymas baigsis tik 10 valandą vakaro. Prasidedant šeštai ar septintai valandai po pietų, virškinimo sistemos veikla sumažėja dar 60% – veikia nuovargis, nepertraukiamo darbo visą dieną – ir virinimas išsitempia net iki 12 valandų. Gaunasi, kad maistas, suvalgytas per vakarienę, bus virškinamas jau miego metu. Kaip rezultatas, virškinimo sistema negali visiškai atsipalaiduoti, o kitą rytą Jūsų lauks bloga savijauta ir bendras nuovargis, o suvalgytas maistas kaupsis riebalais. Neveltui patarlė sako, kad pusryčius suvalgyk pats, pietus pasidalink su draugu, vakarienę atiduok priešui.


Kaip visada būti geros nuotaikos Seleno trūkumas, taip pat gali neigiamai paveikti jūsų emocinį foną.

Kaip mažiau valgyti
Suvalgytas rytais maistas, skaitosi vertingiausias, nes žmogus nepajunta alkio …




  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Panašūs straipsniai

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *