Kaip numesti 7 kg svorio per savaitę be dietos


Liekna figūra – kiekvienos moters svajonė. Kaip numesti 7 kg svorio per savaitę, jeigu laukis kelionė, šventė ar pasimatymas? Tokį rezultatą pageidautina gauti be dietos, varginančių treniruočių, o ir namų sąlygomis.

Norint numesti 7 kg svorio per savaitę, daugelis moterų laikosi dietų. Badavimo variantų pakankamai daug, bet dažniausiai jos yra ne tik neveiksmingos, bet ir kenkia organizmui. Be to svoris, daugeliu atvejų dar labiau sugrįžta ir netgi padidėja pasibaigus dietos laikotarpiui.

Ne mažiau populiarus pastaraisiais metais tapo svorio metimas su vadinamąja teisinga (sveika) mityba ir vidutiniu fiziniu aktyvumu.

Tinkama mityba reiškia veiksmingą baltymų ir angliavandenių turinčių produktų paskirstymą dienos bėgyje, apribojant greitųjų angliavandenių (miltų, cukraus), taip pat riebalų naudojimą.

Kaip numesti svorio ir sulieknėti

Kaip numesti svorio
Kaip numesti svorio




Norint numesti 7 kg svorio per savaitę namuose be dietų, reikia laikytis šių reikalavimų:

  • Valgomasis dažnai. Valgykite po mažai, 5-6 kartus per dieną. Sotūs pusryčiai iš lėtųjų angliavandenių (kruopų, nesaldžių vaisių, šviežių ir troškintų daržovių), baltymai pietums ir vakarienei (liesa mėsa ir žuvis, pieno produktai, soja, pupelės) turėtų persipinti su mažais užkandžiais. Tarpiniams maitinimams tiks tokie produktai, kaip obuoliai, apelsinai, sauja riešutų, stiklinė kefyro ar neriebaus jogurto, pomidoras ar agurkas.
  • Teisingai pasirinkti dienos raciono kalorijų kiekį. Šiuo metu internete galima rasti specialių skaičiuotuvų, kurie padės Jums apskaičiuoti reikiamą maisto kiekį dienai, sukurti meniu su atitinkamu baltymų, riebalų ir angliavandenių santykiu. Pavyzdžiui, galima pasinaudoti fatsecret.ru svetaine.
  • Užtikrinkite visų būtinų vitaminų ir mineralų suvartojamą. Daržovės, vaisiai, augaliniai riebalai, omega riebiosios rūgštys turi būti įtraukti į kasdienį racioną. Tai yra vienintelis būdas numesti svorio, norimą kilogramų kiekį ir išsaugoti savo sveikatą.
  • Naudokite angliavandenius pirmoje dienos pusėje, o baltymus – antroje. Angliavandenių daugiausiai yra grūduose, vaisiuose ir daržovėse, o baltymų – mėsoje, žuvyje, pieno produktuose.
  • Venkite greito maisto. Tokiam priklauso visi produktai, kurių sudėtyje yra alkoholio, greitų angliavandenių (saldumynai, kepiniai), gyvulinių riebalų (riebi mėsa). Saldaus mėgėjai gali atsisakyti cukraus ir naudoti medų, stevia, fruktozę. Kepinius galima valgyti, jeigu uos vietoj kvietinių miltų yra avižų sėlenos. Iš mėsos ir žuvies patiekalų geriausia pasirinkti virtą vištieną, veršieną, neriebių rūšių keptą žuvį.
  • Išvalyti toksinus iš organizmo. Sublogti 7 kg per savaitę, be varginančių dietų, neįmanoma be organizmo valymo. Nebūtina naudoti medicininių metodų. Efektyviai valo virškinimo traktą salotos iš šviežių daržovių (burokėlių, morkų, kopūstų), avižų sėlenos, užpiltos šiltu vandeniu. Padeda numesti 7 kg svorio namuose ir valyti toksinus greipfrutai, salierai, ananasai.
  • Padidinti fizinį aktyvumą. Akivaizdu, kad ne visada galima rasti laiko ėjimui į sporto salę. Bet namų rūpesčius ir daugelį valandų sėdėjimo darbe galima pertraukti penkių minučių treniruotėmis. Pritūpimai, pasilenkimai, kojų kėlimas ne tik padės numesti svorio, bet ir patemps probleminėse srityse odą ir raumenis. Po darbo, galima atsisakyti važiuoti visuomeniniu transportu, o eiti pėsčiomis.

Jeigu laikysitės šių paprastų rekomendacijų kasdien, tai galima numesti 7 kg svorio per savaitę, lieknesne ir pasitempusia.




  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Panašūs straipsniai

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *