Naudingi ir paprasti patarimai

Kaip nesportuojant sulieknėti likus savaitei iki atostogų?

Kai iki atostogų lieka vos savaitė, o nepasitenkinimas kūno formomis ir antsvoriu tik auga, nereikėtų griebtis drastiškų priemonių ir pulti badauti. Jau seniai įrodyta, kad šis metodas yra ne tik neveiksmingas, bet dar ir sukelia daug neigiamų pasekmių. Paruošti organizmą įmanoma ir palaipsniui. Žinoma, tokiu būdu negalėsite atsikratyti visų riebalų sankaupų, bet sumažinti juosmens apimtį pora centimetrų, susigrąžinti lengvumą ir gerą savijautą visiškai įmanoma. Padėti gali paprastos laiko patikrintos taisyklės, kurių visai nesunku laikytis.

1

Nepamirškite pusryčių
Miego metu visi medžiagų apykaitos procesai, kuriuos kitaip dar galime vadinti kalorijų deginimu, sulėtėja. Juos pagreitina tik į organizmą patekęs maistas. Praleisti pusryčiai – ne tik prarastas laikas, tinkantis numesti svorio, bet ir energijos stygius visą dieną.

2

Valgykite dažnai
Jei esate įpratę valgyti tik tris kartus per dieną ir dideles porcijas, reikia nedelsiant atsisakyti šio įpročio. Pradėkite valgyti bent 6 kartus ir tik mažomis porcijomis: per dieną valgykite tris kartus, kaip įprasta, ir dar užkandžiaukite paildomai. Užkandžiams gerai tinka riešutai, vaisiai, sūris, daržovės. Taip į organizmą patenkantis maistas skatina greitesnę medžiagų apykaitą, reiškia – paspartėja kenksmingų medžiagų šalinimas iš organizmo.

Kaip numesti svorio nesportuojant

Kaip nesportuojant sulieknėti
Kaip nesportuojant sulieknėti
3

Atsisakykite alkoholio
Alkoholis – vienas iš pagrindinių lieknėjančio žmogaus priešų. Alkoholis dehidratuoja organizmą, taip sumažindamas medžiagų apykaitą, tai yra, kalorijų deginimą. Be to, bet koks alkoholinis gėrimas provokuoja grelino – žinomo alkio hormono – didėjimą. Jam didėjant žmogus nejaučia sotumo, taigi persivalgymas garantuotas.

4

Ląsteliena
Padidinti ląstelienos kiekį maiste – labai svarbi taisyklė metant svorį. Ląsteliena nėra lengvai įsisavinamas produktas, organizmas sudegina didelį kalorijų kiekį jos skaidymui ir virškinimui, imdamas resursus iš nekenčiamų riebalų sankaupų. Be to, ląstelienos naudojimas leidžia ilgai išlikti sočiam. Verta atkreipti dėmesį į šiuos paprastus ir prieinamus produktus: kopūstai, morkos, svogūnai, burokėliai ir grūdinės kultūros.

5

Išvalykite žarnyną
Žarnyno valymas ne tik padeda atsikratyti nemalonaus dujų susidarymo ir pilvo pūtimo, bet ir suteikia neįtikėtiną lengvumo jausmą. Galima naudoti aktyvuotą anglį ar karčiąją (Epsom) druską.
Daug natūralesnis būdas – valgyti salotas, vadinamas „Šluotele“, kurios ruošiamos iš smulkintų kopūstų ir morkų be aliejaus ar majonezo. Valgyti tokias salotas reikėtų tuščiu skrandžiu.
Valymas sėlenomis: 1 sėlenų šaukštą reikėtų suvalgyti 15 minučių prieš įprastą valgymą.
Ir, žinoma, nepakeičiamoji žalioji arbata. 10 puodelių per dieną puikiai išplaus žarnyną.

6

Vanduo
Jau žinome, kad bet kokia dehidracija trukdo numesti svorio. O vandens perteklius išplauna kalį, ir dėl kyla svarbių kūno organų problemos. Vandens perteklius taip pat patenka į tarpląstelinę erdvę – atsiranda įvairūs tinimai. Apskaičiuoti kūnui reikalingo drėgmės kiekio paros normą yra paprasta: kiekvienam kūno kilogramui turi tekti 30 ml vandens.

Laikydamiesi šių paprastų taisyklių, ne tik tapsite lieknesni, džiaugsitės stangresnėmis kūno formomis, bet ir geriau jausitės.










  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Top