Naudingi ir paprasti patarimai

Kaip nepriaugti svorio po dietos

Tiktais tie, kurie kada nors lieknėjo dietos dėka, žino, kaip kartais sunku susitvarkyti su apetitu ir pasiskaičiuoti visas kalorijas. Tik pasiekus norimo rezultato, savo svorį dar reikia ir išlaikyti tame pačiame lygyje.

Jums daugiau nereikia skaičiuoti kalorijų ir marinti save badu; užtenka įsiminti kelis naudingus patarimus ir jūs pamiršite apie alinančias dietas visam laikui.

1

Nepamirškite gerti vandenį. Atsiminkite, kad jūsų 2 litrai į parą – šventas dalykas. Vanduo apsaugo organizmą nuo dehidratacijos ir labai naudingas, šalinant iš organizmo įvairius toksinus ir šlakus. Jūs dar galite gerti žaliąją arbatą, kuri, kaip žinoma, degina riebalus ir palaiko medžiagų apykaitą reikiamame lygyje. Visus kitus gėrimus galima vadinti maisto produktais.

2

Ne pulkite ant saldumynų. Jei jūs ir užsinorėjote kažko saldaus, taio geriau pasirinkite kažką iš vaisių: – obuolys, vyšnia ar abrikosas. Šie vaisiai ne tik skanūs, bet ir vitaminingi ir turintys daug mineralų, naudingų organizmui. Tokiu būdu jūs neauginsite svorio ir sustiprinsite imunitetą. Tačiau, du kart per savaitę, kažkiek naminių saldumynų, suvalgyti galima.

3

Valgykite dažnai ir po mažiau. Pagrindinė sveikos mitybos taisyklė – valgyti ne mažiau kaip tris kartus per dieną ir mažomis porcijomis. Venkite greito valgio patiekalų, pirmenybę atiduodami namų gamybos patiekalams.

Kaip po dietos nepriaugti svorio

Kaip nepriaugti svorio po dietos
Svorio metimas
4

Poilsis. Tyrimai parodė, kad žmonės, kurie mažai miega, greičiau priauga svorio. O tai todėl, kad bemiegės naktys, skatina hormono kortizolio išsiskyrimą, o kortizolis – streso hormonas.

5

Fiziniai pratimai. Gyvenkite aktyviai – lankykite sporto salę ir labai naudinga būtų dažniau pasivaikščioti gryname ore.

6

Vienas obuolys kasdien, sudegina 2,5 kg per metus riebalų. Jei jūs norite efektyviai numalšinti apetitą, 20 minučių iki valgio, sugraužkite obuolį. Šie vaisiai turi daug skaidulų ir, tokiu būdu, pripildo skrandį.

7

Sultys su vandeniu – 6 kg per metus. Vaisių sultys, ypač tos, kurios pakuotėse, turi daug cukraus ir labai kaloringos. Todėl, norint išlaikyti savo kūno formas, tokias sultis skieskite vandeniu 1:1.

8

Žiedinių kopūstų tyrė – 5,5 kg per metus. Bulvės labai kaloringos dėl didelio kiekio krakmolo ir mažo kiekio skaidulų, kurios reikalingos geram virškinimui ir medžiagų apykaitai. Darant bulvių košę, įdedama pieno ir sviesto, kas padaro jas dar kaloringesnėmis. Dėl to, bulvių košės mėgėjams, siūlome bulves pakeisti žiediniais kopūstais; skonis panašus, o kalorijų žymiai mažiau ir žymiai daugiau ląstelienos.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Top