Kaip kovoti su nemiga


Pirmieji nemigos požymiai, gali būti pavojaus signalas organizmui. Sutrikęs miegas naktį paveikia organizmo veiklą dienos metu. Lėtinė nemiga gali turėti neigiamą poveikį širdžiai, psichologinei asmens būsenai,

Kaip įveikti nemigą

Miego sutrikimai
Miego sutrikimai



1

Prieš miegą turėtų būti tik lengvas maistas. Sunkus maistas vers organizmą dirbti, kas gali būti pirmąja nemigos priežastimi.

2

Pasivaikščiojimas prieš miegą padės kūnui pavargsta. Jėgų sumažėjimas gali sukelti mieguistumą.

3

Siekiant įveikti nemigą, Jums reikia atsisakyti gėrimų, kurie didina organizmo veiklą.

4

Prieš einant miegoti, Jums reikia atsipalaiduoti ir pamiršti apie visus savo rūpesčius.

5

Atsikratyti nemigos padės šilta vonia. Vonioje galite įsijungti raminančią muziką.

Nemiga ir jos priežastys
Nemiga ir jos priežastys


6

Padarykite miegamojo kambarį jaukesniu. Jeigu kambarys yra per šviesus, galima pakabinti tamsias užuolaidas, kurios padės pašalinti šviesos perteklių. Taip pat įveikti nemigą padės patogi lova su patogiomis pagalvėlėmis ir šilta antklode.

7

Pašalinkite iš miegamojo televizorių. Žiūrėjimas įvairių programų, filmų ar laidų prieš miegą, gali sukelti įvairias emocijas. Tai yra kliūtis geram ir ramiam miegui.




  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Panašūs straipsniai

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *