Naudingi ir paprasti patarimai

Kaip įveikti apetitą ir sumažinti alkio jausmą

Būdai sumažinti apetitą
Kaip įveikti alkį
Kaip pažaboti apetitą
Kaip įveikti alkio jausmą
Kaip sumažinti alkio jausmą
Ką daryti, kad nesinorėtų valgyti

Dage Impresion photographyProfesionalios fotografijos paslaugos.
Fotografuoju vestuves, vaikų krikštynas, įvairias šventes, renginius. Nuotraukų ir visą informaciją galite rasti:
Facebook.com/Dagephoto

Dėl lieknos ir gražios figūros daugelis moterų yra pasiryžusios viskam: alinančioms dietoms, sporto klubui ir net riebalus deginančioms tabletėms. Tačiau daugeliu atvejų, norint išlaikyti normalų svorį, paprasčiausiai pakaktų mažiau valgyti.

Štai keli būdai, kaip pažaboti apetitą.

  • Gerkite prieš valgį. Įpraskite išgerti stiklinę vandens, arbatos ar sulčių prieš kiekvieną valgymą. Skystis užpildys skrandį ir sumažins alkio jausmą. Be to, tai gera priemonė paskatinti virškinimą.
  • Atsisakykite aštraus ir sūraus maisto. Druska ir prieskoniai žadina apetitą, skatindami skrandžio sulčių išsiskyrimą.
  • Valgį pradėkite šokolado plytele. Juodasis šokoladas gerai malšina apetitą, todėl 2-3 gabalėliai labai tiks prieš pradedant valgyti pirmąjį patiekalą. Efektas bus didesnis, jei šokoladą ne valgysite, o čiulpsite jį kaip ledinuką porą minučių.

Patarimai kaip nugalėti apetitą

Kaip įveikti alkį
Kaip įveikti alkį
  • Ant jūsų stalo visada turėtų būti vaisių. Jei jus kamuoja stiprus alkis, bet iki pietų ar vakarienės dar tolokai, suvalgykite vaisių. Taip pasisotinsite nekenkdami sveikatai ir figūrai.
  • Gerkite kefyrą ar jogurtą. Rauginto pieno produktai gerai užpildo skrandį. Be to, jie neturi daug kalorijų. Geriausia rinktis produktus, turinčius kuo mažiau riebalų.
  • Valgykite dažnai, bet mažomis porcijomis. Šio mitybos įpročio dėka visada jausitės sotūs, bet nepersivalgę.
  • Gerkite arbatą vietoj kavos. Kava žadina apetitą, o arbata užpildo skrandį, ir maistui lieka mažiau vietos. Geriausia gerti arbatą su citrinos skiltele ir trupučiu medaus vietoj cukraus.
  • Daržovių salotas papildykite ankštinėmis kultūromis. Ankštinės daržovės greitai suteikia sotumo, todėl daržovių salotas papildžius pupelėmis ar žirniais, jos bus tikrai sočios, bet be papildomų kalorijų.


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Top