Kaip išsirinkti tinkamą pagalvę


Kokią pagalvę pasirinkti Kaip pasirinkti tinkamą pagalvę Kokią pagalvę rinktis

Daug kas į šį klausimą žvelgia neatsakingai, įsigydami pirma, kas papuola po ranka; o po to skundžiasi migrena, sprando bei nugaros skausmais, nemiga ir nuovargiu po miego. O tuo tarpu, klausimas, kaip išsirinkti pagalvę, nėra taip jau paprastas, reikalaujantis dėmesio ir tam tikrų žinių – kuo skiriasi siūlomi gaminiai vienas nuo kito, kuo geresni vienokie ar kitokie užpildai ir t.t.

Kaip išsirinkti pagalvę: specialistų rekomendacijos

Kaip išsirinkti pagalvę
Pagalvės pasirinkimas

Sprendžiant klausimą, kokią pagalvę išsirinkti miegui, būtina remtis jūsų pamėgtomis miego pozomis.  Tai svarbiausias rodiklis, renkantis pagalvės aukštį. Jei mėgstate matyti sapnus, gulint ant nugaros, tai šis atributas turi būti žemesnis. O jei dažniau gulite ant šono, pagalvė turėtų būti aukštesnė.

Daugelis neįžvelgia sąryšio, o jis akivaizdus – stuburas miego metu turi išlikti teisingoje padėtyje, išlaikant visus savo išlinkimus. Ir jo kaklo atkarpa – ne išimtis. Pasižiūrėkite į žmogaus skeleto formas: stuburas – ne tiesus kuolas; jis išlinkęs juosmens ir kaklo zonose. Ir mes turime išlaikyti jo tokią konfigūraciją miego metu. Tik taip galima pasiekti kokybiško bei pilnaverčio poilsio ir sveiko miego, kad pabudus, nepajustume nuovargio bei skausmų įvairiuose kūno vietose.

Specialistų rekomendacija „kokią pagalvę išsirinkti“ – paprasta: miegant ant nugaros, pagalvė turi būti ne aukšta, bet gerokai kietesnė. Jei linkę ilsėtis, gulėdami ant pilvo (nors daktarai nerekomenduoja), nusipirkite mažesnę, bet minkštą pagalvę. Jei jūsų pilnavertis miegas daugeliu atvejų būna ant šono, pagalvės aukštis priklauso nuo jūsų pečių pločio. Vidutinės kompleksijos žmogui, paprastai, pagalvės aukštis turėtų būti 10 – 14 centimetrų; plačiapečiams, stambiems žmonėms – kiek aukštesnė.

Kas liečia pagalvės dydį, tei egzistuojanti standartinė linija, skaitoma optimali. Tik vienas skirtumas: esant neplačiai, dvigulei lovai, prie standartinio čiužinio ilgio, puikiai tinka 50×70 cm pagalvės. Tokios neužima daug vietos ir leidžia jums lengvai pasirinkti miego pozą. Jei jūsų patalai gerokai didesni arba jūs vienas miegate dvigulėje lovoje, tai geriau būtų kvadratinė pagalvė – 70×70  cm. tokie matmenys geriau tinka ir tiems, kurie naktį, miego metu, dažnai vartosi, keisdami savo pozą.

Svarstant apie tai, kokią pagalvę išsirinkti, nepamirškite pasidomėti, iš kokios medžiagos pasiūtas impilas; atkreipkite dėmesį į jo kokybę. Audinio tankumas – svarbiausias faktorius, kad plunksnos, pūkai ar kiti užpildai neišlįstų į išorę ir netrukdytų jums miegoti. Ne mažiau svarbus rodiklis – siūlių tvirtumas, kad neduok Dieve, miego metu, pagalvė neiširtų. Ypatingas dėmesys turi būti skiriamas audinio oro pralaidumui. Geriausių pagalvių impilaibūna pagaminti iš „kvėpuojančių“ audinių – tik jie gali užtikrinti kokybišką miegą. Patarimas ypač aktualus tiems, kas alergiškas įvairiems dirgikliams ir astmatikams.




Pagalvės užpildas. Koks geriau?

Pagalvės užpildas
Užpildas pagalvėms

Esminė reikšmė, renkantis pagalvę, skaitoma užpildas – kuris geresnis, tiesiogiai nepasakysi; geriau palikti pasirinkimą kiekvienam, apibūdinant kiekvieno jų, kokybinius požymius.

Standartinis užpildo variantas – žąsies, gulbės pūkai – žinomas kiekvienam. Būtent tokios pagalvės geriausiai kvėpuoja ir geba praleisti ne tik orą, bet ir gerai sugeria drėgmę. Jų pagrindinis trūkumas – gali sukelti alergines reakcijas.

Pastaraisiais laikais į madą ateina įvairūs augaliniai užpildai – su žolėmis, bambuku, linais. Jos turi puikių masažinių savybių, kurios, derinyje su aromatiniais efektais, itin patrauklios. Miegas ant tokių pagalvių nepalieka nuovargio pėdsakų, leidžiant organizmui pilnai pailsėti bei atsipalaiduoti. Bambukas – sudaro vėsumo pojūtį, suteikia komfortą ir absoliučiai ne alergiškas. Vienintelis niuansas – tokios pagalvės lengvai šiugžda ir greitai susidėvi; bet kainuoja jos ne tiek brangiai, kad sunku būtų keisti jas kas du metus.




Pagalvės su avies, kupranugario, alpakos vilnos užpildais, taip pat pasižymi puikiu oro pralaidumu, o be to, gali vasarą vėsinti, o žiemą šildyti. Tokie patalynės atributai ypač naudingi žmonėms, turintiems problemų su raumenų ir sąnarių negalavimais – tai padeda apmalšinti maudžiančius pojūčius. Tačiau čia slypi grėsmė – pirkti tokias pagalves reikia tik solidžiose parduotuvėse, kurių prekių kokybe, jūs esate užtikrinti. Pagalvės iš nekokybiškos vilnos, greitai susimeta gumulėliais, praranda savo formą ir tampa nenaudojamomis.

Iš sintetinių užpildų, labiausiai pageidautini pluoštiniai audiniai bei silikonuotas pluoštas.  Pirmasis – tarsi pūkų analogas, bet ne tiek minkštas, užtai hipoalerginis ir ganėtinai pigus. Antrasis – ekonomiškas, minkštas, gerai išlaikantis savo formą. Abu absoliučiai saugūs, leistini net vaikams, lengvai prižiūrimi.

Tik reikia atminti – kokią pagalvę beišsirinktumėt, kiekviena turi savo tarnystės laiką, ir jam pasibaigus, pagalvę privalu keisti. Pagalvės sąskaita taupyti ne verta, nes, nuo miego bei poilsio kokybės, priklauso jūsų sveikatos būklė, nuotaika. Pagalvės visos turi atitikti saugos reikalavimus ir lengvai turi būti patikrinamos organoleptiškai. Mūsų parduotuvėje jūs kaip tik rasite tokias pagalves: kokybiškas, patogias, kiekvienam skoniui, o svarbiausia – pagal kiekvieno žmogaus kišenę.




  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Panašūs straipsniai

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *