Naudingi ir paprasti patarimai

Kaip išmokti šokinėti per šokdynę




Kai kurie klaidingai mano, kad šokinėjimas per šokdynę – naudingas tik vaikams. Tačiau, išskyrus smagumo, šuoliukai sėkmingai sudegina kalorijas ir priverčia susitraukinėti, praktiškai, visas raumenų grupes. Be to – tai puiki kario treniruotė, taip pat padedanti prižiūrėti savo figūrą.

Kaip išsirinkti šokdynę

Šuoliukai per šokdynę palaiko visų raumenų tonusą, suaktyvina kraujotaką, treniruoja ir širdies raumenų darbą. Rezultate, kūnas tampa pasitempęs, jį apleidžia perteklinis svoris, o organizmas įgauna daugiau ištvermės. Pasirenkant šokdynę, pagrindinį dėmesį reikia kreipti ne į jos spalvas ir išorinį vaizdą, bet į jos ilgį. Dvigubai sudėjus šokdynę, jos ilgis turi būti lygus atstumui nuo pažasties iki grindų. Kitaip, išmokti tinkamai šokinėti, bus sudėtinga.

Šokinėjant per šokdynę, dirba viso kūno raumenynas

Kodėl naudinga šokinėti per šokdynę
Kodėl naudinga šokinėti per šokdynę

Fitneso šokdynės neturi rankenėlių. Vietoje jų ant galų surišti mazgeliai. Jėgos pratimams naudojamos pasunkintos šokdynės. Taip pat galima sutikti šokdynes su šuoliukų skaitikliu. Na, o pirminiam mokymuisi, geriausia bus įprasta šokdynė.

Kaip išmokti šokinėti su šokdyne

Kad išmokti šokinėti, reikia pasirinkti ramią ir tylią vietą. Esant galimybėms, mokytis šokinėti geriausiai lauke. Patalpose šokinėjant, reikia įvertinti lubų aukštį ir daiktus, už kurių gali užsikabinti šokdynė. Idealiausia, jei bus šokinėjama 15 minučių be pertraukos. Pratimus reikia daryti 3 kartus per savaitę, kitomis dienomis leidžiant raumenims atsistatyti.

Pratimai su šokdyne. Video

Šokdynė – tobulai figūrai

Šuoliukų metu, stenkitės kvėpuoti tik per nosį. Prisižeminti reikia ne pilna pėda, bet švelniai, ant pirštų galiukų. Prisižeminimo metu, keliai turi būti lengvai sulenkti. Pradžiai, pratimą reikia atlikti, lėtai sukant šokdynę. Tai padės įsijausti į ritmą. Pečiai šuoliukų metu nedirba – dirba tik rankų riešai. Šokdynė neturi trankytis į grindis. Visi veiksmai turi būti plastiški, be didelio įtempimo. Jei kartais pajuntate skausmą raumenyse ar nepakenčiamą jų nuovargį, geriau užsiėmimą nutraukti.




Kad išmokti gerai šokinėti, reikia stengtis, kaip galima ilgiau, pakibti ore.

Tam, kad treniruotė su šokdyne būtų efektyvesnė, reikia šokinėti kiek galima ilgiau, be pertraukos. Be to, energija geriau eikvojama, kai šuoliukai aukštesni.

Šuoliukai per šokdynę nerekomenduojami:

Nepaisant viso efekto, įdomumo ir naudos organizmui, šokinėti per šokdynę gali ne visi. Prieš pradedant mokytis šokinėti, reiktų pasitarti su gydytoju. Tik tuo atveju, jei gydytojas išskirs antsvorį, sąnarių ligas ar širdies – kraujagyslių sistemos sutrikimus, galima pradėti mokytis.




  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Top