Kaip mažiau valgyti. 5 pagrindinės taisyklės


Kaip mažiau valgyti
Maitinkimės sveikai
Sveikos mitybos pagrindai
Lieknėjimo taisyklės
Mitybos taisyklės
Pagrindiniai sveikos mitybos principai

Žmogui, norint prisisotinti, reikia suvalgyti 300 – 400 g maisto. Beje, nesvarbu, ar tai bus sriuba, ar antrasis patiekalas. Pagrindinė užduotis – per kiekvieną valgymą, nesuvalgyti daugiau numatyto kiekio maisto, išlaikant tarpus tarp valgymų, ne ilgiau trijų valandų.

Po savaitės tokia porcija taps įprasta organizmui, o svoris pamažu ims kristi. Kai kurių taisyklių laikymasis, padės ženkliai sumažinti suvalgomo maisto kiekį per dieną:

1. Valgyti reikia lėtai

Labai svarbu, kad žmogus jaustų malonumą nuo to, kad valgo,džiaugtųsi kiekvienu suvalgytu kąsneliu ir ramiai, neskubant ir labai kruopščiai sukramtytų kiekvieną kąsnelį. Pageidautina, kad kiekvienas valgymas truktų ne mažiau 20 minučių.

2. Indų dydis

Daugeliu pravestų eksperimentų metu, buvo prieita išvados, kad žmonės, kurie valgo iš didelių indų, suvalgo 30 proc. daugiau, nei tie, kurie valgo iš mažesnių. Atitinkamai, žmogui, norinčiam mažiau suvalgyti, reikia naudoti mažesnius indus. Pavyzdžiui, desertines lėkštutes.

Kaip valgyti mažiau nesilaikant dietos

Kaip mažiau valgyti
Kaip mažiau valgyti

3. Pusryčiauti būtina

Specialistų duomenimis, žmogus, kuris nuolat pusryčiauja, likusiu paros metu, suvalgo žymiai mažiau, negu tie, kurie nepusryčiauja. Atatinkamai ir tokio žmogaus svoris, bus ženkliai mažesnis. Suvalgytas rytais maistas, skaitosi vertingiausias, nes žmogus nepajunta alkio priepuolio ir nerizikuoja persivalgyti.

4. Užrašai dienoraštyje

Vertėtų kasdien užsirašyti dienoraštyje patiekalų, kuriuos dienos bėgyje suvalgote, pavadinimus. Vadovaujantis šiais užrašais, lengviau planuoti mitybos racioną, mažinant jo kaloringumą ir išlaikant įvairumą. Užrašai akivaizdžiai parodo, ką iš raciono reikia pašalinti, o ką pridėti. Pavyzdžiui, padažai, įvairūs prieskoniai ir priedai, esti ganėtinai kaloringi.

5. Proporcijų išlaikymas

Produktus lėkštėje reikia išdėlioti taip: lengvieji baltymai – vienas ketvirtadalis, grūdiniai produktai – taip pat, daržovėms skirta pusė lėkštės. Tokiu būdu išdėlioti produktai, sudaro didelio kieko įvaizdį. O organizmas, savo ruožtu, gauna visas būtinas maistines medžiagas.

Specialistų stebėjimais, žmonės, kurie išmoko valgyti pusines porcijas, gana greitai atsikratė antsvorio. Pietaujant restorane ar kavinėje, sunku išvengti persivalgymo. O jei padavėjo paprašius, kad atneštų pusę porcijos, o kitą pusę paruoštų išsinešimui, persivalgymo nebus.

Tokių nesudėtingų rekomendacijų taikymas, garantuotai prives prie laipsniško antsvorio mažinimo.










  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Panašūs straipsniai

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *