Kaip iš trešnių gauti maksimalią naudą


Nors trešnių sezonas dar neprasidėjo, parduotuvių ir prekyviečių prekystaliai jau vilioja pirkėjus ankstyvomis uogomis. Žinoma, trešnės ne tik skanios, bet ir ypač naudingos mūsų organizmui. O sergantiems širdies ligomis jos tiesiog neįkainojamos, kadangi valo kraujagysles ir ženkliai sumažina širdies-kraujagyslių ligų riziką. Tačiau ar verta pasitikėti ankstyvomis uogomis, ar visgi geriau palaukti sezono piko?

Širdies uoga

Trešnių nauda organizmui
Trešnių nauda organizmui

Širdies uoga būtent taip liaudyje vadinamos trešnės. Tačiau verta žinoti, kad naudingųjų medžiagų kiekis trešnėse tiesiogiai priklauso nuo jų spalvos. Jei tikėti tyrimais, būtent tamsios spalvos veislių uogos daugiausia prisotintos cukrumis, organinėmis rūgštimis, karotinoidais ir antocianais. Juodas trešnes ypač naudinga vartoti sergantiems hipertonija ir ateroskleroze. Ji padeda užkirsti kelią trombų formavimuisi kraujagyslėse, stiprina jas ir mažina kraujo spaudimą. Trešnėse yra gliukozės, kuri maitina širdį, ir pektino, sugebančio išvesti iš organizmo blogąjį cholesteriną.
Be to, trešnės teikia teigiamą efektą esant neurozėms, žarnyno atonijai, patinimams, varikoziniam venų išsiplėtimui ir anemijai. Uogos puikiai susitvarko su kepenų darbo normalizavimu ir valo organizmą nuo šlakų.

Ar saugios ankstyvos trešnės: kaip gauti maksimalią naudą

Visą, kas naudinga mūsų organizmui, trešnės subrandina, žinoma, sezono piko metu, kai uogos skaniausios ir saldžiausios. Specialistų žodžiais, trešnių vartojimas šiuo periodu gali pakeisti visus profilaktinius ir gydomuosius preparatus!
Daugelis vengia pirmų vaisių ir uogų, vengdami pesticidų ir žemos vertės sveikatai. Kai kurie bijo, kad pirmosios trešnės yra su GMO. Pirmosios trešnės ne visada pradžiugins super saldžiu skoniu ir visų gydomųjų savybių rinkiniu, tačiau ir nebus ypatingai kenksmingos. Ir tai tikrai ne genetiškai modifikuotas produktas, o pilnai gamtinė veislė. Ir visgi prieš jų vartojimą reikia imtis tinkamų atsargumo priemonių:

1

Perkant trešnes reikia rinktis sausas, tvirtas ir blizgančias uogas.

2

Kad pašalintumėte visus pavojus, kokius gali kelti tokios trešnės, ekspertai rekomenduoja mirkyti uogas šaltame vandenyje valandos bėgyje.

3

Valgyti trešnes, ir ankstyvas pagal sezoną, vertėtų pirmoje dienos pusėje, kadangi joje daug cukraus, kuris gali pakenkti figūrai ir sveikatai. Sergantiems diabetu teks visiškai atsisakyti trešnių.

4

Trešnės gana silpnai įsisavinamos organizmo. Kad jam padėtume, derinkite jas su rūgštaus pieno produktais: varške, kefyru, jogurtu.

Trešnių nauda sveikatai
Trešnių nauda sveikatai

Svarbu!

Uogas reikia valgyti tarp maitinimųsi. Kad aprūpintumėte organizmą naudingosiomis medžiagomis, per dieną pakanka suvalgyti 10-12 prinokusių uogų. Todėl nereikia persistengti ir iškart suvalgyti kilogramą.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Panašūs straipsniai

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *