Naudingi ir paprasti patarimai

Efektyvus būdas kaip pakeisti medžiagų apykaitą

Medžiagų apykaitos greitis svarbus ne tik sportininkams. Jei jūsų medžiagų apykaita vyksta intensyviai, jūs galite išlaikyti ne didelį svorį ir pilnavertiškai maitintis. Tačiau perprasti, kaip pagerinti medžiagų apykaitą, nepavyks, nepridėjus laiko ir jėgų sąnaudų.

Jums reiks:

  • Sportinės formos;
  • Garinio katilo;
  • Taimerio.
1

Treniruotės – būtina sąlyga, gerinant medžiagų apykaitą. Dažnai tenka sutikti lieknų žmonių, kurie tikina, kad nesportuoja, bet ir ne tunka. Galimai, jie turi kokių nors sveikatos problemų, o dažniausiai – jų normali arba intensyvi medžiagų apykaita. O tiems, kurių metabolizmas sulėtėjęs, reiktų užsiimti kardio – treniruotėmis. Judėkite intensyviai, nepamirškite reguliariai pabėgioti. Raskite tinkamus aerobikos pratimus.

Kaip pakeisti medžiagų apykaitą
Kaip pakeisti medžiagų apykaitą
2

Maitintis reikia dažnai. Dalinkite savo įprastos mitybos skaičių į kelias dalis; per parą jų turi būti ne mažiau 5. O taip pat, reikia peržiūrėti savo įprastą valgiaraštį. Ne didinkite cukraus ir druskos kiekio, apribokite kavos vartojimą. Gal būt, jums tiks ne sveika (paremta vaisiais ir daržovėmis) mityba, o pilnavertė mityba? Pastaruoju atveju teks pakeisti patiekalų gamybos metodus. Jei anksčiau jūs mėsą kepėte – dabar ją teks virti garuose.

3

Dažniau stenkitės pabūti gryname ore. Užsiimkite prieinamomis sporto šakomis. Nedidelė kardio treniruotė ant upės kranto, vykdoma anksti ryte, padės prisotinti organizmą deguonimi, kuris daro didelę įtaką medžiagų apykaitos intensyvinimui.










  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Top