5 būdai savo bėgiojimą paversti maloniu


Bėgiojimas tapo rutina? Reikia beveik jėga save versti bėgioti? Taigi yra 5 būdai kaip galima vėl pamilti bėgiojimą.

Bėgiokite su mobiliąja programėle

Nėra geresnio būdo įkvėpti naują gyvenimą savo bėgiojimu, nei pasinerti į zombi – apokalipsės pasaulį. Būtent tokį scenarijų siūlo, pavyzdžiui, mobilioji programa Zombies Run. Čia bėgimas jau nėra tiesiog paprastas bėgimas. Jis tampa dar vienu būdu, kuris gali padėti išgyventi. Jūs bėgsite nuo zombių, atliksite misijas, naudosite pagreitinimą.




Nenorite zombių? Tokiu atveju suraskite programą, kuri jums patiks. Jūsų išmanusis telefonas galės tapti jūsų treneriu, kuris jus ragins riksmais ir gali tapti intelektualiu gidu, kuris bėgimą žinomu maršrutu gali paversti  patrauklia ekskursija.

Suraskite sau kompaniją

Kitų žmonių pavyzdįs jus gali motyvuoti atlikti didžius darbus. Bėgiokite  su bendraminčiais. Suraskite šalia esanti bėgimo klubą ir į jį užsirašykite. Nėra jokio bėgimo klubo? Tai ne bėda. Įkelkite skelbimą į socialinius tinklus, kad ieškote bėgiojimo partnerio. Prikalbinkite, kad su jumis lakstytu jūsų artimieji: lai lakstymas būna ir nauda ir bendravimas.

Bėgimas — malonumas

Bėgimas — malonumas
Begiojimas ryte – juk tai malonumas



Keiskite maršrutus

Didžiosios Britanijos lengvaatletė Pola  Redkliff, 36 kartus Londono maratono laimėtoja, savo interviu prisipažino: kartais, kad vėl pamiltumėte bėgimą pakanka treniruotei pasirinkti kitą maršrutą.

Jei jūs treniruojatės mokyklos stadione, šalia namų tokiu atveju pats laikas bėgti į parką. Jei jūs lakstote parke, pamėginkite vieną – du kartus palakstyti miesto gatvėmis: pasirinkite gražų maršrutą – pakrantes, vietas kurios jums patinka. Šis sportas vilioja tūkstančius žmonių visame pasaulyje.

Norite kažko visai egzotiško? Tokiu atveju bėkite į mišką, bėkite ten kur  dar niekas nebuvo iki jūsų.

Pakeiskite treniruočių režimą

Kartais tam, kad įvyktu persikrovimas yra būtina pakeisti treniruočių režimą. Įnešti į savo bėgimą netikėtumo elementą. Pavyzdžiui, kas penkias minutes darykite po 30 atsispaudimų ir 50 pratimų presui. Arba suraskite kalną arba kokį kitą iškilimą kilkite ir leiskitės į jį kaip galima greičiau.

Pažiūrėkite į krosfito atletus: jie bėgimą integruoja į įvairiausias treniruotes. Bėgimas gali būti derinamas su sunkumų kilnojimu. Galite išmokti sprinto, tai yra maksimaliai greitas  trumpos distancijos bėgimas. Arba galite lakstyti intervalais 20 – 30 sekundžių bėgimo – 10 – 15 sekundžių pauzė. Nauju stiliumi treniruokitės apie 2 – 4 savaites. Po to grįžimas į jums įprastą distanciją bus tarsi šventė.

Mokykitės bėgimo metu

Šiuolaikinės technologijos suteikia galimybę bėgti ir… mokytis. Į savo išmanųjį telefoną atsisiųskite  audio knygas, užsienio kalbų kursus, knygas apie istoriją ir viską kas jums gali būti įdomu. Užsibrėžkite tikslą išklausyti tam tikrą knygos dalių skaičių bėgimo metu. Tokiu būdu bėgimas jums padovanos ne tik stiprų kūną, tačiau taip pat ir stiprų protą ir dvasią.




  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Panašūs straipsniai

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *